F 850 GS Adventure - Ediția GS de 40 de ani

13.451 €*

186 € pe lună cu 3asy Ride

CERE OFERTĂ TEST RIDE CONFIGURATOR

* Recomandare de preț fără caracter obligatoriu. Prețul afișat include TVA 19%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați cel mai apropiat dealer BMW Motorrad.

Toate motocicletele sunt dotate numai cu echipamentul impus prin lege (de ex. reflectoare, conform standardului Euro 4). Ilustrațiile de pe acest site pot fi diferite de acesta.

F 850 GS ADVENTURE "EDIȚIA 40 DE ANI GS" ˜

AVENTURI ÎNTR-UN DESIGN LEGENDAR

Din 1980, GS este simbolul motocicletelor unicat, potrivite pentru orice aventură.  Sărbătorim acest lucru anul acesta cu ”Ediția 40 de ani GS ”.  Aspectul unic al legendarei R 100 GS demonstrează ca aceasta este un omagiu adus istoriei GS –  și impresionează cu tehnologia sa modernă în același timp. O adevărată aventură, F 850 GS cu flyline evidențiată și ergonomie GS echilibrată.  Cu ea, poți cuceri noi terenuri, înfrunta fiecare aventură, deveni parte a unei comunități unice și trăi #SpiritofGS.

CARACTERISTICILE „EDIȚIEI 40 DE ANI GS“

Design unic pentru aniversare: Inspirat din R 100 GS, poreclit „Bumblebee”, modelul se remarcă printr-un look negru-galben. Elementele de design moderne transformă legendarul aspect într-o atracție pentru toate privirile – și lasă vehiculul să strălucească în splendoarea celor peste 40 de ani de istorie GS.

F 850 GS Adventure - întotdeauna ceva pe care te poți baza

”Ediția 40 de ani GS” la exterior, o aventură completă F 850 GS la interior: caracteristicile tehnice moderne și ergonomia bine gândită o fac partenerul ideal pentru aventurile tale. Echipamente standard precum ABS Pro și DTC, precum și modul de conducere Pro opțional asigură o experiență de conducere stabilă în orice situație – indiferent de unde intenționezi să călătorești.  Descoperă totul privind caracteristicile diverse și variantele F 850 GS Adventure.

Către F 850 GS Adventure

40 DE ANI DE TRANSMISIE PENTRU AVENTURĂ

Din Africa până în Asia Centrală: în 40 de ani, modelul GS a călătorit în întreaga lume. O motocicletă care face față cu brio oricărui tip de teren și drum – se deplasează cu putere înainte și sfidează curajos elementele. GS este pionierul modelului Enduro de călătorie.

PUTERNICĂ, SUVERANĂ, FIABILĂ

1980

Lansarea primului model GS, R 80 G/S

6

Generația GS cu numeroase variante de model

40

Ani de experiențe unice cu mitul GS

1.2

Până în prezent au fost construite peste 1,2 milioane de modele GS

Fiecare poveste de succes are un început: Povestea GS începe în 1980, când BMW Motociclete a prezentat R 80 G/S. Este robustă, versatilă și permite o utilizare suverană în orice situație. Cel mai bun partner pentru o adevărată aventură. Încă de la început, GS s-a dovedit a fi o motocicletă perfectă pentru călătorii – cu modelele ”Adventure” a continuat să se dezvolte, devenind tot mai bine echipată pentru tururi lungi în fiecare colț al lumii. De 40 de ani, ea împinge limitele a ceea ce este posibil – lasă-te inspirat de reușitele GS.

Din 1978 până în 1980:

În 1978 BMW Motorrad a provocat senzație cu un precursor al primului model GS: GS 80 câștigă două medalii de aur la Campionatul Mondial Six Days. A fost conceput de echipa de dezvoltatori internă fără a avea o comandă oficială. Dar succesul înregistrat demonstrează că inginerii și mecanicii au avut dreptate: Motocicleta lor a oferit plăcere la condus atât​​ offroad, cât și pe șosea și a fost lansată pe piață în 1980, sub un nume ușor modificat, BMW R 80 G/S.

Din 1980 până în 1987:

Cu modelul GS, BMW Motorrad realizează sinteza perfectă între offroad și șosea: Indiferent de suprafața drumului, șoferul are vehiculul sub control în orice situație și se bucură de confort maxim chiar și pe rutele mai lungi. Atracția principală este așa numitul balansier cu un braț Monolever, care, la nivel mondial, este montat pentru prima dată pe o motocicletă – el asigură o greutate mai mică și permite schimbarea rapidă a roții din spate.Cu modelul R 80 G/S  BMW Motorrad întemeiază segmentul de motociclete mari  enduro de călătorie, confortabile–, segment în care este lider și în prezent.

Din 1987 până în 1996:

Noul model de top R 100 GS stabilește o capacitate cilindrică de excepție – va fi cel mai puternic și cel mai rapid Enduro de pe piață. La roata din spate, brațul pivotant cu articulație dublă Paralever asigură o manevrare fără efort atât offroad, cât și pe șosea. Modelul devine cunoscut grație vopselei în culorile caracteristice negru și galben, sub numele de „Bumblebee”. Culoarea reprezintă și astăzi un adevărat element de bază pentru iubitori, iar anul acesta înfrumusețează modelele speciale ale versiunii „Edition 40 Years GS”.

Din 1994 până în 2003:

GS-ul este pe cale să devină o emblemă și totuși se află într-o continuă transformare: În 1994 s-a lansat modelul R 1100 GS, primul Enduro cu un motor boxer cu patru supape. Acesta se remarcă printr-o manevrare ușoară offroad și prin cele mai bune caracteristici pentru călătoriile lungi. Caracteristicile Tourer sunt dezvoltate sistematic, iar în 2002 modelul R 1150 GS Adventure este și mai bine adaptat la nevoile călătorilor pe distanțe lungi – astfel ia naștere seria Adventure.

Din 2000 până în 2008:

Modelele „Funduro” F 650 și F 650 ST foarte populare și potrivite și pentru începători au la început de mileniu un concept revizuit al motorului. Grație noului agregat monocilindru răcit cu apă, piloții modelelor F 650 GS și F 650 GS Dakar nu numai că au parte de suficientă motorizare pentru utilizarea de zi cu zi, ci se bucură și de o senzație specifică enduro. În 2008, cele două modele enduro complet nou dezvoltate F 650 GS și F 800 GS au fost echipate cu un motor cu doi cilindri în linie, răcit cu lichid. Acest lucru înseamnă aventură pură chiar și pentru clasa de mijloc.

Din 2004 până în 2017:

În 2004 BMW Motorrad a reinventat modelul R 1200 GS. Modelul beneficiază de o capacitate cilindrică mai mare, mai multă putere și cuplu, ceea ce îl face și mai dinamic pe orice tip de teren – în același timp are cu 30 de kilograme mai puțin. Aproape zece ani mai târziu, începe o nouă eră, deoarece inginerii de la BMW Motorrad echipează modelul R 1200 GS cu un motor boxer răcit cu apă – o noutate absolută. Motocicleta beneficiază și de un șasiu semi-activ cu Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), care duce manevrarea și confortul la condus la un nou nivel.

BMW Motorrad a continuat să lucreze la modelul Mythos GS și în anii care au urmat. Popularul model R 1250 GS vine cu un motor boxer cu doi cilindri, dezvoltat în continuare: Grație controlului variabil al arborelui cu came BMW ShiftCam, modelul oferă mai multă putere în toate intervalele de turație ale motorului și face din modelul GS-ul unul tot mai bun. În plus, modelele de clasă medie F 750 GS și F 850 ​​GS sunt în permanentă dezvoltate și oferă și mai multă plăcere la condus, cu capacitatea cilindrică sporită și șasiul modificat.

3 ani garanție.

Pilotezi, pilotezi și nu te mai oprești. Îți dăm un an în plus.

Acum există o garanție de 3 ani pentru toate motocicletele.

Autentificare

Te poti conecta in contul tau de client prin introducerea datelor de autentificare in campurile de mai jos.

Nu ai cont?

Iti poti crea un cont de client prin una din modalitatile de mai jos.